אנו שמחים לבשר לכם על השקת מוצר חדש מבית HOLISTIC CRM, פורטל לקוחות המציג נתונים מתוך מערכת ה CRM ללקוחות, שותפים או לספקים, המידע המוצג בפורטל הלקוחות יכול להילקח מכל מודול ב CRM:
- לידים
- לקוחות
- אנשי קשר
- הזדמנויות
- הצעות מחיר
- הזמנות עבודה
- חשבוניות
- ומודולים מותאמים אישית
חיבור לתוכנת ZOHO DESK – ZOHO SUPPORT
ניתן לפתוח קריאת שירות או טיקט ישירות מתוך הפורטל לקוחות כמו כן ניתן לראות את סטטוס קריאות השירות\טיקטים מתוך ה ZOHO DESK על פי מזהה של כתובת מייל
פירוט לקוחות – פיצ’רים מרכזיים:
1. פורטל לקוחות המשקף מידע מ Zoho CRM ומאפשר גישה לכמות לא מוגבלת של לקוחות
2. ניהול לקוחות\משתמשים , סידור לפי קבוצות, אפשרות רישום לקוחות מתוך ה.CRM
- אפשרות לשלוח\לבנות ולעצב תבנית מייל ללקוח\משתמש לרישום לפורטל
- אפשרות לאשר כל משתמש בבודד או לפי בחירה
- סגירה ופתיחת משתמשי פורטל
- מנגנון איפוס סיסמאות
- שינוי שדות של פרופיל המשתמש
- בניית לקוחות לקבוצה ושיוך לקוח לקבוצה
- הוספה של מספר מנהלי פורטל שרשאים לנהל משתמשים ונתונים.
3.משלוח הודעות תקשורת פנימית ללקוחות וקבוצות לקוחות מתוך ממשק הניהול
4. עיצוב תבניות הפורטל לצורכי הלקוח
5. מאפיינים נוספים:
- חיפוש מהיר
- הדפסה של טבלה ויצוא ל PDF
- יצאו ל CSV
- מיון ופילטור
- הדגשה של רשומה הכי עדכנית
- סינון בין תאריכים
- הוספת כפתורים לתצוגה של טבלה עם אפשרות לביצוע פעולות שונות
6. הצגת קבצים מקושרים למודול – אפשרות צפייה והורדה של קבצים.
7. מערכת אבטחה – ניתן לקבל סוגים ורמות שונות של אבטחה לפי צורכי הלקוח
8. לינק ייחודי – כלומר הקישור לפורטל יהיה שם דומיין של הלקוח.