עדכון Coronavirus
מנהלי עסק, מנהלי פרוייקט או מנהלי מכירות , אילו פעולות אתם מבצעים באופן ריטואלי שחוזר על עצמו ברמה היומיומית בהתנהלות מול הלקוחות שלכם?
כאשר מבצעים ניהול קשרי לקוחות עם מערכת Zoho CRM , תוכלו לחסוך זמן יקר בביצוע הפעולות הללו, שאותן אתם מבצעים באופן שוטף.
עכשיו נחזור אל מה שאדם סטון אמר: הפעילות של שליחת דואר אלקטרוני, עדכון השדה ויצירת המשימה היא משהו שאתה עושה כמה פעמים ביום.
אם זה היה אוטומטי, חשבו על הזמן שהייתם חוסכים!
ניהול עסק נכון
כאן נכנס הנושא של מאקרו Zoho CRM.
פקודות המאקרו של CRM Zoho תומכות בדוא”ל, משימות ועדכוני שדה.
לכן, על ידי יצירת מאקרו עבור תרחיש הפנייה ה”קרה” לעיל, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את איש הקשר ולאחר מכן להפעיל את המאקרו.
פעולת המאקרו שאותה תגדירו פעם אחת מראש, תדאג לייצר עבורכם סדרה של פעולות שתתרחש בכל פעם שתפתחו ליד חדש במערכת ותתחילו לטפל בו. בכך סיימתם את העבודה ואתם יכולים להתמקד יותר בנושאים חשובים אחרים.
אתם יכולים לנסות לתאר לעצמכם כמה שעות עבודה תוכלו לחסוך במהלך חודש עבודה, שעות שאותן תוכלו לנצל לטובת אפקטיביות גבוהה יותר של טיפול במערכת ובדברים דחופים.
מערכת CRM של זוהו היא מערכת CRM בעברית , בעלות מאוד אטרקטיבית ביחס לתועלת שתקבלו ממנה, עם מגוון פונקציות ופיצ’רים שתוכלו להוסיף לה כדי לייעל את מערך העבודה, הניהול והמכירות בעסק,
לייצר בקרה ומעקב בקלות וליישר קו בין כל המחלקות בחברה.
מאמרים נוספים